BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 26, 2008

Tears In Heart

心在哭!
我都没哭,而且似乎没有表露出伤心的表情,为何说我心在哭呢?我虽然很潇洒地离开,但其实心里却有许多的不舍!那天星期日,我到了槟城与几位朋友聚在一起,其实我发觉真的真的真的真的很不舍他们,他们所带给我的酸甜苦辣,都很可贵!看完戏后,我就得回家了!虽然时间不早了,而我也得离开了,但有一股力量似乎把我紧紧地拉着,动不着!听着他们所给我的鼓励与加油,我的心感动了,但我脸上还是带着嬉皮笑脸的样子!等我上巴士,一个人坐着,这时候,心经不住地掉泪了!这种掉泪的痛,是比你被砍了一刀还要来得痛!
这是我第二次有这样的一个经验了,真的不好受!我舍不得,是因为英迪(槟城)带给我了很多很多很多的回忆!在那儿,我遇到了两个SQ高佬,遇到了可爱的俊权,遇到了很多新朋友,进入了INTIMA,被老师骂的时候,考试紧张的时候,熬夜开夜车,吃宵夜,打DOTA,啃书,爬山,嫌食物太难吃太贵,被人抛弃等等!


Although we are going to seperate sooner or later, I'm the one that leave first.But for our dream,we still have to move on!


To Adeleen,Doh Wei,Weei Foong,Wan Lu,Wei Ren,Song Qiang,Jun Chuen,Shiong Qi,Boon Jian,Jia Yin,Judy,Derrick,Sean,Kai Kin,Adrienne,Kevin,Wei Lian,Cynthia,Huan Ching,Wei Xue,Hong Li,Lip Qin etc. :

ALL THE BEST IN YOUR HSC!MAY THE BEST WITH YOU
ALL!


~ Chee Yang ~

1 comments:

aDeLeeN 瑞琪 said...

welcome chee yang...

I'm glad that know you...

whereas we know each other from Malaysian Studies class... just a short time, but i appreciate the time with you...

remember oh, when you feel boring, our handphone will always wait for you sms oh...

good luck and good bye my friend... all the best and take care...