BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 10, 2009

Song Of The Day

Another precious-waiting blog entry baked from the oven...

Well,I'm waiting for my photos from Nicholas, so can't update anything yet.
Anyway,today I feel so wanna sing this song today..
Share with u all here (the lyrics),here is it...
If u know how to sing,sing together lo...

歌:手放开
李圣杰

我把自己关起来
只留下一个阳台 
每当天黑推开窗户
我对着夜幕发呆看着往事
一幕一幕
再次演出你我的爱

我把电视机打开
听着别人的对白 
也许那些故事 可以给我一个交代
你要的爱 我学不来 
眼睁睁看情变坏
人怔怔看情感慨

* 不能给你未来我还你现在 
安静结束也是另一种对待
当眼泪流下来
伤已超载 
分开也是另一种明白

我给你
#最后的疼爱是手放开
不要一张双人床中间隔着一片海
感情的污点就留给时间慢慢漂白 
把爱收进胸前左边口袋

最后的疼爱是手放开 
不想用言语拉扯所以选择不责怪
感情就像候车月台
有人走 有人来 
我的心是一个站牌
写着等待

Repeat * , #

我把收音机打开 听着别人的失败 
哽咽的声音彷彿诉说着相同悲哀
你的依赖 还在胸怀 
我无法轻易推开
我无法随便走开
感情中专心的人容易
被伤害

T.T

4 comments:

xuxu said...

我怕手放开之后你就跑掉了~

LOL
=.=

yen said...

hey hey..why suddenly want this song??..dun learn emo too much oo..haha..

vvc said...

hmm...
y tis song har...
hmm...

~^~ Chee Yang ~^~ said...

[xuxu] > =.=,eh please lar,i got so sui or not!?LOLZ!

[kar yen] > haha,not because emo la,it's just that this song remind me something ma,so feel like singing that song lo suddenly,haha...

[vvc] > because I want to sing that song ahr..haha!too bad u cant listen..huhu..